Post by riecarnezakett on Feb 24, 2022 4:11:37 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bullet Hell Monday ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bullet Hell Monday IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ riktiga pengar gratis ▞▞▞
▞▞▞ Bullet Hell Monday 2022 version ▞▞▞
Bullet Hell Monday 街機 iev
INTE en utpressning av kontanter för att avancera. Titta på några annonser för att gå snabbare, men det är onödigt. Faktum är att kontanter för uppgraderingar (få totalt köpbara och billiga, begränsade) uttryckligen sägs förlora några av spelets fördelar!! Musik är söt, självrefererande. Pedagogiken som är inneboende i sekvensen av 1. utmaningarna du möter och 2. de särskilda skeppen och power-ups som kommer att kunna besegra dessa är underbar. Det finns tydligen en serie av dessa. Gissa vad jag spelar efter det här?
Inte för mig
Uppgraderas inte tillräckligt snabbt, slöseri med tid.
Kitchen Scramble: Cooking Game Mô phỏng injd
Det bästa spelet jag någonsin laddat ner. Men tyvärr är föremålen som erhålls värdelösa eftersom de inte kan bytas mot någonting. Vänligen fixa...
Älskade allt förutom början. Det tar lite tid att komma in i det bra, och jag var personligen tvungen att odla kapitel 1-nivåer ett tag (jag tycker verkligen att endless borde börja olåst för att göra jordbruket roligt). Bara ett litet klagomål då jag inte är säker på om du bara måste låsa upp dem, men jag skulle verkligen vilja kunna köpa alla fartyg med AP istället för pengar (eller dessutom) . Annars har du verkligen gjort det bra i det här spelet och jag skulle gärna se fler sådana här.
Som en långvarig Touhou-spelare tillfredsställer detta spel mig som ett helvete. Det får mig att vilja dö, 10/10. Någon form av belöning för betande kulor är trevligt, men det kommer väldigt nära Touhou vid det laget.
Omöjligt att sätta kulor när man bombar. För mycket pengar i ansiktet.
Bra spel, önskar bara att endless var upplåst från början. Jag har spelat Bullet hells på andra system, och till och med spelat Devil Daggers innan detta.
Jag måste spela mer, jag önskar att de omöjliga nivåerna redan var tillgängliga.
Det här spelet är för mycket jobbigt. Många korta nivåer som är riktigt enkla. Musiken är ganska bra, men grafiken är grundläggande
Bullet Hell Monday Arkádové lddt
det håller dig fast ett tag
Bra spel. Önskar att det fanns ett annat sätt att låsa upp nya vapen. Tack.
Yeet
skulle kunna använda fler kulor och kanske en mindre karaktärsmodell
Känns inte alls som ett gratisspel, definitivt värt din tid om du gillar bullet hell-spel!
De andra fartygen behöver riktiga pengar, det skulle vara bättre att göra det upplåsbart som Phantom men justera värdena
Jag älskade det här spelet, men uppföljaren gör att det känns tråkigt.
Bra spel men som med nästan alla spel blir det tråkigt med tiden
Det är snyggt
Det är ett roligt spel men när du dör är det onödigt långt att starta om nivån, särskilt med steg som har varningsintros. Det mest irriterande är att utrymmet på undersidan måste vara större så att jag inte blockerar skärmen
Kul, en fantastisk rekreation av kulhelvetesupplevelsen på mobilen. Jag önskar bara att jag inte behövde betala pengar för att låsa upp alla fartyg!
Kontrollerna var bara dåliga, men vad den saknade kontroller gjorde den tiofaldigt med fantastisk grafik, genialisk nivådesign, vacker musik och dåliga bossar. Om du är villig att stå ut med de fruktansvärda kontrollerna kan jag garantera att du kommer att få en fantastisk upplevelse.
det är omöjligt..
Spelet är utmanande och generöst på samma gång. Grafiken och speciellt musiken är helt fantastisk! Det är riktigt roligt och jag rekommenderar det till alla som vill spela ett roligt spel med musik som inte är den här världen.
grymt spel! mitt enda klagomål är att det tar ALLT för lång tid att uppgradera ju längre du kommer in i spelet. annars bra spel
Om du gillar bullet hell-spel kommer du att älska detta
Superroliga nivåer och fantastiskt spel i lagom storlek för kul när du är på språng
Definitivt Bullet Hell. Lite buggigt då det sparkar ut mig då och då.
Jag kan inte återställa mitt köp och jag vill inte börja igen
Coolt spel
Står fortfarande på vitt när jag öppnar det här spelet...
Fungerar inte.
Spelet är väldigt roligt. Uppgraderingar är ganska lätta om du fokuserar på ett eller två fartyg, men det är ganska tungt om du vill göra flera fartyg utan att betala. Spelet är fantastiskt och det är ganska förlåtande för touchkontroller. Högt rekommenderad
Hard bullet helvete, skaparen gjorde ett bra jobb. Nivåerna förändras och krävas. Hitboxar är förlåtande och chefer är roliga. Det finns olika svårigheter för att hjälpa spelet att vara tillgängligt för alla men du måste klara några utmaningar på varje steg för att gå till nästa. Bra uppgraderingssystem och är felfritt. Kan förmodligen köras på en potatis tack vare dess optimeringar och inställningsmöjligheter
Verkar kul, förutom att en pekskärm inte riktigt verkar vara det bästa sättet att spela ett sådant här spel. På grund av det faktum att dina fingrar alltid täcker skärmen...
弾幕月曜日 アーケード tpz
Hur är ett så högt betygsatt spel svårt att förstå hur man ska gå vidare till nästa nivå. Stor 0 för mig
Stadig svårighetskurva men fortfarande rättvis, och även om den har mikrotransaktioner som du kan använda för att få uppgraderingar, kan du få dem normalt bara för att spela. -1 stjärna för att behöva köpa några om alternativen skickar.